неділю, 13 травня 2018 р.

Міське спортивне свято - "Тато, мама, я - спортивна сім'я"

12 травня 2018 у Бучанському міському парку в рамках фестивалю «Бучанська родина» пройшов міський конкурс «Тато, мама, я – спортивна сім’я», присвячений Міжнародному «Дню сім’ї». 
Організаторами родинного свята виступили: Бучанська міська рада при сприянні: 
Відділу освіти Бучанської міської ради; 
Служби у справах дітей та сім’ї Бучанської міської ради;
Екстрим парку "ШАЛЕНА БІЛКА". 
В змаганнях взяли участь дванадцять родин, діти яких є учнями та вихованцями міських закладів освіти. Залежно від віку дитини, усі учасники конкурсу були розділені на три вікові групи: молодшу (5 років), середню (6 років) та старшу (7-9 років). Нашу школу представляла сім’я Кокоріних, дитина яких навчається в 4-А класі. Наша сім’я змагалась у старшій віковій групі. 
Спортивні змагання пройшли у формі квесту. Кожна команда пройшла дванадцять ігор-станцій («Далекобійники», «Близнюки», «Змій Горинич», «Перукар», «Краєзнавець», «Стрільці», «Вихідний», «Тарзан», «Велодром», «Жабенята» та «Веселі звірята» та "Спритні ловці"), які були вказані в певній послідовності у маршрутному листі, отриманому при реєстрації. На кожній станції суддівство забезпечили експерти, в склад яких увійшли представники відділу освіти, центру позашкільної роботи, та закладів освіти міста.
За підсумками суддівських протоколів сім’я Кокоріних виборола призове ДРУГЕ місце, з чим ми її і ВІТАЄМО, а також ВІТАЄМО усіх, хто обирає для себе, дітей здоровий спосіб життя і показує приклад іншим.
Все фото тут:











Немає коментарів:

Дописати коментар