четвер, 14 квітня 2016 р.

Семінар-практикум вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни

14 квітня 2016 року на базі Бучанської СЗОШ I-III ст. №5 відбувся семінар-практикум для вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни з теми: «Індивідуально-диференційований підхід як важливий компонент фізичного виховання учнів та організація заходів з військово-патріотичного виховання».
Індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу, в тому числі і фізичної культури, є пріоритетною складовою особистісно-орієнтовної моделі освіти, спрямованої на цілісний розвиток особистості. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») є важливою складовою патріотичного виховання підростаючого покоління, головною метою якої є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності та самосвідомості.
У семінарі-практикумі взяли участь: заступник директора з навчально-виховної роботи Бучанської СЗОШ I-III ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Максимук З.Т., методист з інформаційних технологій міського методичного кабінету Ковальський В.В., заступник директора Бучанського центру позашкільної роботи Клименко С.В., а також вчителі фізичної культури та захисту Вітчизни всіх навчальних закладів міста.
Семінар було розділено на теоретичний та практичний блоки.
В теоретичній частині виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Бучанської СЗОШ I-III ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Максимук З.Т. з вітальним словом та побажанням всім плідної праці під час проведення семінару. Методист міського методичного кабінету Ковальський В.В. звернув увагу на форми та методи застосування  індивідуально-диференційованого підходу в навчально-виховному процесі з фізичної культури. Як вчитель фізичної культури, Ковальський В.В. представив виступ «Особливості застосування індивідуально-диференційованого підходу в навчально-виховному процесі з фізичної культури у Бучанській СЗОШ I-III ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов». Також, згідно плану семінару, заступник директора Бучанського центру позашкільної роботи Клименко С.В. звернув увагу на особливості проведення міського етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в 2015-2016 н.р., також були підбиті підсумки проведення міського та обласного етапу даної Гри в минулому навчальному році.
Під час практичного блоку семінару учасники переглянули відеоурок фізичної культури Ковальського В.В. з елементами футболу у 7-му класі з теми: «Вивчення та вдосконалення основних технічних елементів гри», де мали змогу побачити особливості з застосування індивідуального та диференційованого підходу під час занять футболом.. Також учасниками семінару був переглянутий фрагмент заняття з баскетболу учнів спортивної секції вчителя фізичної культури школи Рожика Р.О., де було представлено багато нових та дуже цікавих вправ.
Під час круглого столу учасники проаналізували та оцінили якість проведення даних уроків відповідно до Технологічної картки аналізу уроку з фізичної культури.
Під час підведення остаточних підсумків методистом з інформаційних технологій міського методичного кабінету Ковальським В.В. надано рекомендації вчителям фізичної культури для врахування в подальшій роботі.  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Немає коментарів:

Дописати коментар